lördag 18 april 2009

Då..

..var det helg igen.
Så lugnt på jobbet igår, vi hade en sittning på uteserveringen på eftermiddan och en sittning inne under kvällen men klockan nio så dog allt..trist att gå och vänta på att klockan ska bli elva så man får gå hem.
Vi skulle åka och bowla efter jobbet men det var tydligen stängt.Han som äger bowlingen är grek och den här helgen är det grekisk påsk..påsken är den största högtiden i Grekland och då klappar man tydligen igen överallt, samma gällde där alltså.
Vi har öppet som vanligt såklart, här stängs inte i onödan minsann..
Ikväll ska vi ha fest efter jobbet, äta och dricka tills vi spricker typ..Jag har tur som får fira både svensk och grekisk påsk, fest för jämnan liksom :)
På måndag måste jag ta tag i träningen, har gått upp i vikt under min vistelse i Jämtland..det är klart när man bara slappar och äter och livet är allmänt underbart.
Kotorna i ryggen håller sig på sina platser so far, hoppas verkligen att det inte blir värre nu.
Är verkligen försiktig på jobbet och det verkar ju funka bra..Dock vägrar jag att bära in uteserveingen och fylla på baren, alldeles för tunga lyft så det får nån annan göra.
Har ont i huvudet, hade det hela dan igår med..Kanske borde ta en migräntablett och lägga mig i soffan en stund..
Två veckor kvar till Metallica, då kommer min brorsa ner!!!
Inte så party med konsert på en måndag men det ska nog ordna sig på ett bra sätt det där tror jag..
Försöker påminna Johan med jämna mellanrum så han inte glömmer bort att vi ska gå :)
Han verkar ha koll på situationen, han ringde i tisdags (precis när Grey´s hade börjat såklart..) och har tydligen inlett nån slags träningsorgie..så jag ligger efter med antal pass i veckan men inte så länge till :)
Johan är ju redan väldigt vältränad till skillnad från mig som är mer ..barbamamma i formen :)
Hämtade upp min brudklänning från källaren igår..vill inte sälja den men vad ska jag göra med den liksom, den tar upp en halv garderob..
Jag lär ju inte använda den igen om man säger så..
Fredrik messade, han undrade om jag hade tid, lust & ork att träffas och prata nån kväll..
Undrar vad han har på hjärtat..en förklaring månne :)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till (nej, inte kopp, mugg..stor mugg a la 3 dl :)
Ska softa lite innan jobbet, börjar tre idag och hoppas på mycket action!!!
Puss J

1 kommentar:

Victoria A sa...

Ha så skoj ikväll gumman..
hoppas freddan har nå vettigt å säga :)
KRAM