fredag 24 april 2009

Fredag..

..igen..härligt väder ute (tror jag, är relativt nyvaken och har inte hunnit kolla egentligen..)
Det skulle bli fint hela helgen så vi lär ju få springa häcken av oss på uteserveringen.Mycket bokat både fredag & lördag, märks att det är löning..

Idag klockan två ska jag ha möte med Henrik, har köpt 18 timmar med personlig träning..dyyyyrt men jag har velat det så länge nu och det här är nog det vettigaste jag har gjort med så mycket pengar nån gång så jag bestämde mig för att det var ok..måste lägga undan lite fickpengar till resan oxå men det tar jag från drixen..

Jag har börjat gå hem från jobbet på kvällarna (eller nätterna beroende lite på vad man tycker tiden mellan 23-01 hör till, det är ju då jag slutar jobba)
Det är en timmes snabb promenad och jag är svettig som en gris när jag kommer hem (pappa, jag skulle ha behövt den där jackan jag lånade av dig nu!!!)
Äger inga träningskläder som är avsedda för utomhusbruk måste nog inhandla ett underställ och lite kläder som andas..

Den här veckan har jag fört kostdagbok och tycker själv att jag varit jätteduktig..inga onyttigheter so far varken godis, chips, läsk eller alkohol..Har tränat mycket kondition men har inte sett några resultat än så länge..vänta bara tills jag & Henrik kommer igång med styrketräningen, då..
Ryggen är helt ok, jätteskönt att det gick tillbaka så pass snabbt..

Kommer att jobba massor nu, den här veckan har jag bara varit ledig en dag och nästa vecka blir det samma sak, bara ledig måndag..nästa helg blir intressant, jobbar 12,30-24 fredag, lördag och söndag..det blir en arbetsvecka på tre dagar det :)
Kommer ev att jobba lite luncher nu när Thomas (min boss) är i Grekland hela maj, får se om det behövs..ska försöka pussla ihop det med träningen..kommer att träna med Henrik tre dagar i veckan fram till semestern så det blir inte så mycket tid över till att jobba lunch egentligen :)

Nu ska jag gå ner i förrådet och kolla efter en ryggsäck som jag tror min kära ex-make har lämnat nånstans..det funkar inte så bra att ha en vanlig bag när man ska powerwalka, den är lite i vägen kan man säga..
Fredrik har för övrigt inte hört av sig mer så det kan inte ha varit nåt viktigt han hade på hjärtat..well well, vi får väl se!

Ha en underbar helg alla!

Mamma & pappa - jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar er!Önskar att jag hade er närmare för jag saknar er så!

Puss J

1 kommentar:

Victoria A sa...

Puss på dig tjejen!
lycka till me träningen.