söndag 1 mars 2009

Äntligen hemma!

Vilken lång dag det blev..eller den kändes lång, har gjort tolv timmar idag och det är ju inte hela världen..
På Aquavit kunde en långpanna vara typ 16 timmar..så tolv timmar blir ju rena rama semestern egentligen :)
Fullt ös, trevliga gäster och bra flow i köket, en fantastisk kväll med andra ord.
Har varit skitkul att jobba.
Har haft allvarliga funderingar på att sluta röka den senaste tiden..ska kolla upp Champix och Cyban tänkte jag, vet att jag inte fixar det utan nåt slags läkemedel...
Det blir ett projekt för nästa vecka, likaså banken, måste skriva papper snart för den 10:e mars tar föreningen över husen..
Har inte kollat vad räntan ligger på nu men jag hoppas såklart att den är snuskigt låg :)
Fick sms av Johan som undrade om jag ville ha nån parfym :)
(Han är med i en show på nån av Vikingline-båtarna så han handlar på taxfreen - vilken lycka!)
Klart jag vill ha parfym, så jag beställde Naomi Campbells som jag gillar jättemycket..
Måste köpa en ny White mysk från Body shop, den är min absoluta favorit och jag tror att alla jag känner tänker på mig när dom känner den doften, jag har använt den i hundra år och lite till..lessnar aldrig!
Hostar fortfarande, oförändrat på hälsofronten alltså..det suger att inte kunna träna, känner mig som en elefant.
Funderar på att ta en helt vegetarisk vecka, bara äta grönsaker och kanske fisk men inget kött..Fast då blev det genast inte så vegetariskt.Köra en Detox-kur samtidigt..skulle nog må prima av det.
Men inte nästa vecka, man måste ha kött på benen om man ska på hårdrockskonsert :)
Pratade med min darling och själsfrände Fia idag om vår resa till Grekland, hon skulle ringa Ving och boka nåt bra..har inte så höga krav, jag vill sola, bada, äta och dricka i två veckor tack så mycket.
På onsdag är jag ledig (tror jag i alla fall) och då ska jag gå på bio och se "Män som hatar kvinnor"
Tanja hade sett den idag och enligt hennes Facebook-status skulle den vara helt gryyym!
Nu ska jag nog lägga mig och hoppas att jag kanske kan sova lite inatt..så fort jag lägger huvudet på kudden så börjar jag tokhosta, helt galet.
Well well, vad är en bal på slottet..Hinner nog sova tids nog , jag är fortfarande ung och stark!!
Godnatt älskade vänner och sov så gott!
Puss & kram J

Inga kommentarer: