onsdag 4 mars 2009

Jag..

..har absolut inte gjort någon nytta alls idag..förutom att jag lånat 1,360,000:-, är lite skärrad över summan för jag tycker att det är en jävla massa pengar men det är hela mitt hem :)
Sitter och lyssnar på Antonis Remos nya album, alla låtar är så sjukt bra och han är så jävla snygg så jag döööör!
Jag har sett honom live, korkat att jag inte sprang upp på scenen och förklarade min kärlek till honom..nästa gång!
Vet inte om jag berättade att jag bokat resa till mig och Fia, vi åker till Skiathos den 15/6 i två veckor - nice!Det är bara tre månader dit ju, det kommer att gå snabbt!
Jag skulle städa men har valt bort det för att jag tycker att det är tråkigt helt enkelt..så är det att vara vuxen, man får äta kakor till middag och man får välja att inte städa, visst är det fantastiskt?!
Det är ändå ingen som anmält intresse att avlägga visit i min lägenhet så det kan vara dammigt ett tag till..
Både mamma och pappa läser min blogg vilket jag är jätteglad för :)
Mamma har åkt tidigare till jobbet för att läsa ikapp ibland när hon hamnat efter, gulligt va!
Hon lovade för övrigt att komma ner och putsa fönster och stryka gardiner ganska snart..
Gardinerna ja..dom ligger kvar i garderoben..och dom ligger bra där så länge.
Kanske städar lite senare, inatt diskade jag halv tre..sover ju ändå inte så då kan jag lika gärna städa..inte dammsuga den tiden kanske..eller varför inte, jag borde hämnas efter borrhistorien vi hade för några veckor sen..
Messat lite med Johan idag, han är skitrolig..han skriver på gotländska så ibland fattar jag ingenting utan jag får gissa vad han menar..går bra det med..Men jag undrar, när han sjunger, sjunger han på gotländska då?
Jag måste ta reda på det, hur roligt skulle inte det vara :)
Hade tänkt gå på bio som sagt men jag orkar inte..ska färga håret sen..
Och måla naglarna, det får bli svart lack, det passar på söndag dessutom är det vad jag brukar ha..Gillar svart..hår, naglar, kläder..ja, det är väl det.
Åt en ost & skinkpaj till middag, en sån fryst från Felix eller vad det är..Dom är goda men inte så mättande, det får bli en macka sen.
Har helt lagt ner matlagningen..inte för att det nånsin varit nån större action i mitt kök men nu är det stiltje..använder bara micron och kaffebryggaren :)
Bakmaskinen som jag fick i julklapp av Fredrik ska vi inte tala om..har använt den två gånger..han påstod att jag önskat mig en och det hade jag säkert men jag minns det inte..
Men den står där..man kanske skulle baka nåt..
Såg Ally McBeal inatt, dom är inte kloka!
Tänk om advokater var så där roliga på riktigt!!Har inte träffat nån sån i alla fall, inte för att jag har så stor erfarenhet av advokater men ändå..Livet vore mycket roligare om vi levde i en tv-serie, tror ni inte det :)
Ska se om det är nåt på tv nu!
Puss J

1 kommentar:

Victoria A sa...

har sett grey's precis.. nu måste man ju kolla runt här och uppdatera sig av de bloggar man följer :)

kram på re