tisdag 31 mars 2009

Vilken..

..enorm trötthet som tagit över min stackars kropp, är helt finito som artist..
Jag och Athena var ute och svirade igår efter att vi varit på Akademikliniken..vi drack ett glas vin på KB, min gamla arbetsplats och efter det så åkte vi till Cibo och åt massa mat..sen spårade det ur med drickat eftersom vi kom på att Branca Menta är gott som fan..vi drack dessertvin, grappa, vin, järn..
Sen mötte vi upp Vassilis och Athena kom på att han fyller år så då drack vi skumpa för att fira lite..vi hade skitkul och hur man än mår så är såna här trevliga kvällar värt att ha lite ont i huvudet för :)
Lunchade en snabbis med Johan idag, det är ingen risk att jag tröttnar på den mannen för han är fan aldrig hemma några längre perioder..men det är klart han har ju inte riktigt det yrket att han kan sitta på häcken och glo..Vilket energiknippe han är, skulle vilja se honom på scen nån gång faktiskt :)
Har ätit en Sibyllameny framför tv:n, mycket gott men jag fick en släng av en depression när jag insåg att dom missat osten på min burgare :(
Men den slank ju ner ändå utan problem kan jag säga..
På onsdag åker jag till pappa, gudars vad skönt det ska bli..hoppas på fint väder så man får lite färg!
Har för övrigt bestämt min för att kolla upp en annan klinik, fick lite dåliga vibbar av kirurgen på Akademikliniken..Athena sågade honom helt och hållet bla annat för att han hade fula skor, hahahaha!!Hon är för rolig den tjejen :)
Nu orkar jag inte skriva mer, ska borsta gaddarna och lägga mig framför tv:n en stund.
Måste ta tag i mitt hem imorgon, har inte diskat eller bäddat på en vecka typ..kaastrofalt illa.
Sov gott mina fina!
Puss J

1 kommentar:

Victoria A sa...

Till veckan syns vi bruden!
Jag ska ladda me lådvin... 1 liter jäger står här och väntar också :-)
Ser fram emot god mat och dryck på isen... OCH att solen skiner!!!
Läste väderprognos tidigare idag och långfedagen visade stor sol!!!!

kram