måndag 9 mars 2009

Metallica..

..blev inställt, James hade fått magsjuka och var uttorkad :(
Åkte hem till Johan och drack sprit och sedan drog vi till Patricia..Vi var nog rätt fulla men vad kul vi hade :) Vi garvar skitmycket ihop, väldigt underhållande!
Han jobbar idag, inte det minsta avundsjuk..
Beställde pizza och köpte ostbågar och en chokladkaka, i morgon måste jag definitivt träna, det här går inte!!!
Jag är ju inte ens sjuk längre men nu har det varit så mycket annat bus.
Nicke åkte hem idag, saknar honom redan, tyckte att jag fick träffa honom så lite den här gången..
Träffade förresten Junior på Patricia igår, minns dock inte vad vi pratade om riktigt..
Nu ska jag lägga mig i soffan..skulle vilja ha nån att kramas och gosa med men nej..inte det.
Ha en skön kväll!
Puss J

Inga kommentarer: