fredag 13 mars 2009

Idag..

..är det fredag den 13:e, det märktes när jag kom till gymet.
Bodypumpen var inställd så jag tänkte att jag skulle springa lite på löpbandet..brukar kunna springa sex km utan problem men idag var jag nästan döende efter tre..så det blev bara tre.
Det märks att kondition är en färskvara och att jag inte tränat på två veckor..
Nästa vecka blir det Detox,fisk och grönsaker och inget festande, basta!
Gick och la mig tidigt igår (kvart i ett vilket är väldigt tidigt för mig..) men kunde verkligen inte somna..
Tittade på klockan sista gången halv fyra och då hade jag snurrat femhundraelva varv i sängen typ..Messade med Martin så jag hade lite underhållning i alla fall :)
Har bäddat sängen och diskat, börjar jobba fyra idag så jag har lite tid att softa nu, skönt!
Orkar nog inte skriva mer nu, har ingen inspiration känner jag..
Var förresten ute med Tessi igår, vi var på Mest och käkade och drack lite vin men det blev en tidig kväll vilket jag är glad för idag..
Upplevde den sämsta servicen i mannaminne, vår servitris var så kass att jag blev helt kallsvettig, huu..
Nu ska jag dricka kaffe, ha en härlig fredag!!
Puss J

1 kommentar:

Victoria A sa...

Men nu var det längesen du skrev,
eller kanske inte.. bara känns så :)
KRAM