söndag 8 mars 2009

Varit..

..en sväng på Söder, tänkte shoppa lite men i vanlig ordning så hittar man ingenting när man letar..
Köpte en ganska rockig t-shirt och ett nitbälte..vet inte vad jag ska ha på mig riktigt men det lär väl ordna sig, det gör det alltid..
Väntar på att brorsan ska komma med hela sitt gäng och invadera mitt hem..killarna är lite slitna efter konserten igår men det hade varit sjukt bra!
Har inte pratat med Johan på ett par dagar men om jag minns rätt så jobbar han till klockan sex..borde väl duscha och göra mig i ordning nu men jag orkar inte..Lyssnar på Remos (otippat..) och dricker rödvin..
Var sjukt dålig igår, jag fick den briljanta idén att jag och Nicke skulle dricka upp hela flaskan med Minttu i fredagskväll/natt/morgon..
Mådde inte prima kan jag säga men chefen beordrade en Fernet och vips så mådde jag bra igen..
Var rätt trött dock, åkte hem efter jobbet, messade lite med Martin och somnade vid två kanske..
Är inte alls upplagd för att göra nåt ikväll men det vore ganska korkat att banga Metallica så jag hoppas på att lusten ska infinna sig snart!
Ja, nej..ska man rycka upp sig kanske?!
Ska ta en cigg och duscha sen..valet av lämpliga kläder lär ju ta ett tag om jag känner mig själv rätt,huu..
Ha en fin söndag alla!
Puss & kram J!!

1 kommentar:

Victoria A sa...

Hoppas du får roligt ikväll!
kram