söndag 1 mars 2009

Vaknade..

..tvärförkyld - gud så roligt det känns!
Masade mig motvilligt upp ur min underbart sköna säng för att göra tio timmar på Dion med knäppa Söderbor..inget slår söndagar här när det gäller att vara konstig, udda eller allmänt wierd.
However, jag lär ju överleva även denna dag.
Gick till 7Eleven och inhandlade frukost bestående av en Bigtoast och fyra kolabullar till mig och mina kära kollegor.
Hade lätt kunnat käka upp alla bullar själv, kolabullar är svingott, men jag tog bara en.
Ser fram emot mötet med Susanne imorgon, halvjobbigt att hon finns i Täby, det ligger typ på andra sidan jordklotet..
Nu sitter jag på kontoret (kontoret innebär alltid jobbet, har inget office hemma så att ni vet..) och dricker kaffe, ska snart gå och byta om.
Ska ringa Athena och påminna henne om att köpa hårfärg till mig, ser gräslig ut i barret och jag glömmer hela tiden att köpa det..
Hemma ser det ut som Hiroshima, vet inte vem det är som stökar till så väldigt när jag är borta, känns inte som jag gör annat än att städar ibland (trots att jag fuskar, jag vet men ändå..)
Nu måste jag kila, hoppas ni alla får en härlig söndag!!
Puss & kram J!

Inga kommentarer: