onsdag 11 mars 2009

Har..

..en helt overklig träningsvärk men det är ändå ganska skönt ont på något vis..
Bodypump igår, spinning och core idag..
Till min lycka är Pinks "So what" med på både pumpen och coren :)
SATS har precis bytt musik och övningar till alla klasser vilket är bra, tränar man ofta så lessnar man ju lätt..
Var hemma hos Johan igår efter jobbet en sväng, vi kollade på CSI och låg och pratade..
Åkte hem vid halv tre eftersom jag skulle träna i dag, tyckte att det var ett vuxet och moget beslut..kanske lite dumt så här i efterhand eftersom han kliver på båten imorgon och är borta i två veckor men men..
I morgon är jag ledig och då ska jag träffa Tessi, min favoritsmula!
Vet inte vad planen är men det visar sig, dricka lite vin kanske..
Nu ska jag diska lite innan det är dax att dra till jobbet, måste få lite mat i mig innan jag börjar..
Ha en bra kväll!
Puss & kram J!

Inga kommentarer: