onsdag 18 mars 2009

Inget..

..bloggande på flera dagar, det var dåligt.
Vet inte riktigt vad jag har pysslat med..
Har jobbat i helgen, inga konstigheter där..
I måndags började jag en Detoxkur för att rensa ut slaggprodukter ur kroppen..Man blandar 12 ml av Detoxkoncentratet med en liter vatten och dricker det under hela dagen..Än så länge går det bra men jag vet av erfarenhet att jag aldrig eller ytterst sällan har tålamod med sånt här..det är en 20-dagars kur så vi får se hur länge det håller!
Bestämde mig oxå för att köra en fisk & grönsaksvecka, inget kött alltså..det går bra men det är skumt att inte ha kalkon på frukostmackan.
Ska även avstå från alkohol denna vecka och igår slängde jag både snus och cigaretter.
Nu har jag nikotinfritt snus och nikotinplåster, är helt snurrig det känns faktiskt som jag har druckit sprit :)
Det är mer än tre månader sen jag slutade äta TREO som jag missbrukade hejvilt i alldeles för många år..
Som sagt, vi får se hur länge det här håller men det är i alla fall bra att försöka.
Vi får se hur det går med rökningen, jag är egentligen inte alls motiverad att sluta, dessutom jobbar jag med ett gäng kedjerökande greker..good luck with that :)
Har tränat hårt måndag, tisdag och idag och siktar på att träna alla dagar utom lördag då jag öppnar.
Igår körde jag faktiskt 6 km på crosstrainern utan problem, jag var grymt trött efteråt men det gick!!
Skam den som ger sig alltså.
Idag börjar jag jobba klockan fyra och Athena ska jobba istället för Vagge ikväll som är sjuk..kul med lite kvinnligt sällskap måste jag säga, det blir mycket fotbollsprat när man bara jobbar med killar kan jag lova..på grekiska visserligen men jag förstår ju dessvärre det mesta som sägs ändå..
Annars har det inte hänt så mycket..
Har lagt mina lån hos SBAB då jag är så less på SEB att jag har lust att kräkas..bättre ränta och trevligare människor så why not!
Har tagit en veckas semester under påsk så jag kan åka upp till Jämtland och hälsa på min älskade far och alla andra härliga släktingar.
Vi brukar ha riktigt kul, dessvärre så är de flesta pokernördar så det ska alltid spelas poker framåt kvällen vilket jag ogillar..
Förra året satt jag och pappa och kollade på en musikvideo med Eagles och skrålade med så högt vi bara kunde istället, det var mycket roligare..och så hade vi dansgolv i vardagsrummet där vi dansade styrdans :)
Pappa är den enda jag kan dansa med, han är grym på att dansa!!
Det behövs eftersom jag är kass :)
Nu ska jag duscha och kila vidare, hoppas ni alla får en riktigt skön dag!!
Pussar och kramar från mig!!

1 kommentar:

Victoria A sa...

Nä det var dåligt, man blir ju nästan orolig :)
Duktig du är som tränar och ska va nyttig..
själv sitter jag me lite bubbel, SKÅL :)
Jag längtar till påsk jag me!
puss & kram gumman