torsdag 12 mars 2009

Jaha..

..så var ännu en dag slut..
Ganska tråkig sådan, hände inte så mycket av intresse faktiskt.
Ibland undrar jag om folk går i ide när det är vinter, inget händer, ingen gör nåt, alla bara är..inklusive jag själv, är inte ett dugg bättre än någon annan :)
Har precis diskat, lagt in en tvätt i maskinen (på timer, ska inte tvätta två på natten eftersom jag inte vill bli lynchad av grannarna..) och käkat en halv påse ostbågar..fan, jag som tränat idag..måste slänga det som är kvar genast!
Fick mess av Dee idag, hon är hemma i Sverige igen efter en tripp till Kenya, hennes mamma har varit sjuk men mår tack och lov bättre.
Vi ska ses imorgon kanske beroende på hur länge jag och Tessi sitter och gaggar..
Självklart ska vi då gå till vårt stammishak Southside och dregla över den oerhört snygga bartendern :)
Är inte ett dugg trött vilket stör mig lite eftersom jag vill sova nu..höll på att dö av ansträngning på spinningen idag och jag har ätit dåligt så jag borde vara tröttare än vad jag är..kanske om jag ger mig själv en chans och varvar ner lite istället för att springa runt och göra hushållssysslor mitt i natten..men nej.
Ska kolla om det är nåt att se på tv, tvivlar på att så är fallet men man kan ju kolla.
Nu är det fint hemma så jag kan bara slappa imorgon, gud vad skönt!!
Älskar mig själv när jag är duktig och håller efter hemma..
Öppnade skåpet under diskbänken och det visade sig att det håller på att svämma över av ölburkar efter killarnas fest här i söndags..ska nog ta tag i det imorgon..
Längtar efter min familj..mamma, pappa, syskon och brorsbarn..dom är så långt borta och jag önskar att jag fick se dom lite oftare..men snart är det påsk och då får jag träffa hela bunten!!!
Måste nog säga till på jobbet att jag vill vara ledig en vecka i påsk..later.
Nu ska jag rotera och se om jag kan hitta nåt kul att pyssla med!!
Sov gott mina älskade!
Puss J

Inga kommentarer: