onsdag 4 mars 2009

Inget..

..bloggande på två dagar..dåligt av mig.
Ringde vårdcentralen imorse och fick en tid direkt, kan fortfarande inte sova på nätterna eftersom jag bara hostar, somnade fem imorse igen vilket är lite väl sent.
Inget fel på mig, bara ont i halsen säger farbror doktorn..ingen feber, det är inte halsfluss bara nåt som går.
Jag kunde börja träna lite försiktigt i slutet på veckan så då gör jag väl det..
Märklig läkare, väldigt förvirrad och så lyssnade han på opera..
Idag ska jag vara på banken kvart över två och skriva papper så snart är jag 1,4 millar fattigare..men jag är en lägenhet rikare :)
Johanna kom förbi jobbet igår, vi satt och snackade i två, tre timmar.
Har inte träffat henne sen november så hon fick lite storys om skilsmässan och lite andra uppdateringar..Hon är elva år yngre än mig men vi kommer sjukt bra överens, det är en härlig tjej!
Hämtade biljetterna till Metallica, hoppas på att Mr Virrig kommer ihåg att vi ska gå :)
Ledig idag, tvättar lite och tänkte städa när jag är klar på banken..
Tänkte gå på bio ikväll, vill så gärna se "Män som hatar kvinnor".
Jättelugnt på jobbet igår men i måndags var det mycket..konstigt hur olika det kan vara..
Helgen som kommer är egentligen min lediga helg men jag ska jobba eftersom Vagge åker till Åre ikväll..
Har ändå inget vettigt planerat så jag kan lika gärna jobba..Brorsan kommer på fredag med sina polare (vet inte hur många eller vilka det är som kommer, det får bli en överaskning..) och han ska ju gå både lördag och söndag på Metallica..
Jag och Johan ska gå till Jimmys Marina och käka på söndag, nära till Globen sen..om vi inte blir fulla och missar konserten vill säga..det kan ju hända faktiskt :)
Ska ta en slurk hostmedicin och lägga mig i soffan innan det är dax för banken!
Later!
Kram J

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag saknar Dig! Är så glad varje gång du bloggat! Puss