fredag 6 mars 2009

Nu..

..har jag städat!På tiden att det blev gjort men jag har som sagt inte haft nån lust..men eftersom Nicke kommer i helgen ville jag att det skulle vara någorlunda representativt, man vill ju föregå med gott exempel som storasyster (tror i och för sig att hoppet är ute för mig men hur som helst.. :)
Var duktig och gick upp tidigt imorse, halv elva ringde klockan och jag snoozade till tio i elva sen gick jag upp.
Har pratat med Anna i telefon..det finns för få timmar på dygnet för att man ska hinna träffa alla man vill träffa..Vore bra om jag vann på Lotto så det räckte med att jobba halvtid..
Vi har alla stora planer på att bli miljonärer i min familj..hittills har det gått sådär måste jag säga, ingen som har lyckats ännu (så vitt jag vet, skulle inte förvåna mig om nån sitter på ett par miljoner utan att ha sagt nåt..)
Ska snart hoppa in i duschen (nä, där överdrev jag, här hoppas ingenting..) och sticka till jobbet.
Ska gå lite tidigare ikväll eftersom brorsan kommer, hoppas han inte åker vilse på väg till mitt jobb bara..är så nervös när han är ute och härjar för han envisas med att gå överallt och så fort han ser en 7Eleven butik så tror han endera att det är Fredriks eller att mitt jobb ligger runt hörnet..det är ju så att det finns ett gäng såna butiker, han har bara inte förstått vidden av det hela :)
Han är söt mitt hjärta!
Nu ska jag dra, hoppas ni alla får en fantastisk fredagkväll!
Puss J

Inga kommentarer: