måndag 9 februari 2009

Aj

Migränanfall de lux- helt kass!
Jag gick från jobbet till Slussen (eftersom min enda kollega som har bil behagade vara ledig..) och jag fick migrän av kylan.
Avskyr när det är så här kallt, jag ska bosätta mig i en hydda på nån strand i Karibien..
Galet lugnt på jobbet idag, både jag & Nikos var vansinnigt uttråkade..
Trakasserade M med några sms men han höll på att bli sjuk stackarn - get well soon!
Tycker det är kul att vi har fått kontakt, han är charmig, rolig och jag ser fram emot att dricka vin och analysera världsproblem med honom ;)
Dessutom är han minst lika snabb som mig på att messa - då får man automatiskt pluspoäng
Körde spinning idag, Henrik var på topp (han är så sjukt grym som instruktör..dessutom är han rätt het) och pushade oss som fan, tog i tills jag absolut inte hade nånting mer att ge..Det är fördelen med halvtimmespassen, man orkar ge lite extra varje gång för man vet att det är kort men intensivt..
En halvtimmes coreträning efter det som känns i magen!
Nu är det sjätte veckan jag tränar och det blir bara roligare för varje gång..
Har gått ner en hel del fast det var ju inte därför jag började träna..jag ser det som en bonus :)
Imorgon kör jag bodypump, har nu lyckats lista ut på ett ungefär hur tunga vikter jag ska ha på varje muskelgrupp, vilket inte var helt enkelt..
Nu ska jag lägga mig framför tv:n..kollar nästan aldrig på tv men den är stor som ett as och dyr så jag försöker åtminstonde :)
jag hoppas på att det är nåt avsnitt av Frasier (som ju är min favvoserie alla kategorier..mammas med) annars kanske jag kan garva åt 2½ män..är oxå rätt kul..
Ska för övrigt försöka sluta röka asap, mår inte bra alls av det..
Godnatt raringar!

Inga kommentarer: