onsdag 25 februari 2009

Sjuk..

Det verkar inte som att jag tänker bli frisk..det känns inte som om jag sovit mer än en halvtimme sammanlagt inatt, är svintrött men det går verkligen inte att sova..
Kanske borde gå till vårdcentralen men jag orkar inte gå utanför dörren..
Ska vara hemma från jobbet idag, Athena jobbar åt mig ikväll..Måste ringa Nikos och kolla om han kan jobba imorgon..
Hoppas att jag är piggare på fredag så jag orkar jobba i helgen..
Har flyttat fram mötet med Susanne till på måndag klockan tre..jag börjar i och för sig jobba klockan tre men jag orkade inte säga annat än ja..det löser sig nog..
Dricker kaffe nu, borde kanske äta frukost..funderar på chokladglassen som jag åt till middag igår, det finns lite kvar :)
Fick sms av Johanna, hon och Mange har äntligen kommit hem!
Dom har rest runt i Thailand, Filippinerna, USA och massa andra ställen, dom drog samma dag som vi åkte till Dominikanska, dvs den 2:a november..
Skillnaden är att hon och Mange fortfarande är tillsammans efter deras resa, det gick ju inte riktigt lika bra för mitt lag :)
Johanna ville luncha idag men det går ju inte..det får bli nästa vecka, trots att jag gärna redan nu skulle vilja höra henne berätta om allt spännande dom gjort!!
Undrar om jag ska dricka lite mer Coccilana..jag hostar ju faktiskt litegrann..
Längtar till påsk så jag får åka upp till pappa och bara vara..Tänkte åka redan på onsdagen och åka hem på måndagen, typ annandag påsk..
Jag ska få älgkött så jag kan göra älgfärsbiffar..sjukt gott!!
Men nu måste jag äta frulle innan jag svälter ihjäl!
Later!
Pussokram

Inga kommentarer: