söndag 8 februari 2009

Födelsedagsfirande

Vilket kalas!
Vi hade en riktigt trevlig dag och kväll igår, mår bättre än förväntat idag vilket jag är mycket nöjd med..
Vi sprang lite på stan, köpte en klänning och ett par grymt snygga stövlar.
Drack lite champagne här hemma och sen åkte vi till Southside och tog en jäger/redbull.
Vidare till Esperia där vi käkade massa god mat och drack Theos goda Cosmopolitan.
Träffade Pavlos där som jag inte sett på typ fem år, det var ett trevligt inslag måste jag säga.
Upp till Jimmys där vi drack daquris och sen till Dion där vi plockade upp resten av gänget (bestående av Nikos och Athena, mitt dreamteam :)
Slutdestinationen var bozoukia och jävlar vad vi dansade :)
Hur kul som helst och jag tror att vi var hemma vid fem halv sex i morse.
Är inte avis på Fia som ska sitta på tåget hela dan, jag kommer nog att lägga mig i soffan och stanna där..
Ska ta och ringa upp Dee, har lyckats missa alla hennes samtal den senaste veckan
Jag ska fortsätta fylla år nu :)
Pussokram

1 kommentar:

Victoria A sa...

Du verkar haft en lyckad kväll som sagt!
Grattis önskar resten av familjen också.
kramkram