måndag 23 februari 2009

FAAAAN!

Usch, jag har ont i halsen!!!
Hur gick det här till?
Det här har jag ingen lust med alls, jag som ska träna arslet av mig den här veckan :(
Får se hur det känns imorgon, har överdoserat té med honung hela kvällen..kan ju hoppas på att det hjälper..
Önskar att jag hade whiskey hemma, det om något borde ju döda alla bakterier.
Hur som helst så försvann alla whiskey med exet..antar att han är frisk då om inte annat :/
Glömde berätta att jag vann på lotteriet i lördags :)
Inträdesbiljetten var numrerad och man deltog automatiskt i utlottningen av diverse prylar och andra ting..
Såg en Nespressobryggare som jag blev väldigt sugen på och en juicepress..matberedaren hade inte heller varit dum..
Men vad vinner Jennie?
Presentkort på Jimmys Steakhouse :)
Jag har ju faktiskt jobbat på Jimmys, dock inte på Steakhouse utan på Marinan..
Tror att jag ska äta kycklingvingar, mozarellasticks och dricka vin för pengarna :)
Vi på jobbet sponsrar oxå den här föreningen, hade ju varit kul att vinna ett presentkort på Dion :))
Min dator börjar flippa ur, den har skaffat ett helt eget liv och bryr sig inte ett dugg om att jag betalade dyra pengar för att han skulle vara min och bara göra som jag säger..Mycket irriterande att behöva köpa en ny..Men jag funderar starkt på en laptop, det verkar smidigt..
Men vi får se..jag vill ha en ny mobil oxå..och en ny soffklädsel..och en helt ny garderob..kanske en vingård och så vill jag bo i en villa :)
Nej, ok jag ska sansa mig..i-landsproblem är inga riktiga problem, så det så!
Ska i alla fall avsluta mitt bloggande för i afton, jag ber till han där uppe (alternativt han där nere beroende på vem som hör mig först..) att det onda i min hals är borta imorgon!
Sov så gott raringarna!
Pussokram

Inga kommentarer: