fredag 6 februari 2009

Helloooo!

Mitt första inlägg - coolt!
Blev inspirerad av min kusin Andreas fru Victoria som börjat blogga, tänkte att jag måste testa i alla fall :)
Och Johanna såklart, min favoritskåning som bloggar som fan..
Det här är för mamma, pappa, syskon och andra älsklingar som inte riktigt hänger med i allt som händer i mitt liv.
Jag älskar mina vänner och min familj djupt men jag är kass på att höra av mig ( vilket jag fått äta upp ska ni veta..)
Istället för att jag och pappsen ska kommunicera via mobilsvar kan han kolla här vad jag pysslar med, strålande!

Nu är det ju rätt sent och jag ska upp och träna imorgon..har glömt att köpa mjölk och bröd såklart så jag har ingen frukost
Det blir Bodypump så jag borde stoppa i mig nånting i alla fall..kanske har youghurt..

På söndag fyller jag år och Fia skulle komma ner och vi skulle kalasa i dagarna tre..trodde vi.
Hon ligger däckad i nån influensa och kommer knappt upp ur sängen, varför blir det alltid så?
Vi som skulle ha så mysigt..
Fia, krya på dig min älskling, jag hoppas att du mår bättre snart!!

Jag kanske följer med Caroline & Dick till Stockholms Fisk istället, Carro var sugen på skaldjur..
Det är ett hett alternativ.
Kanske kan lura i Dick en snaps eller två :)

I morgon ska jag försöka få upp en tavla på väggen, jag hoppas att jag slipper borra, tycker det är lite läskigt och så är det kass för min ack så dåliga hörsel.
Sen har jag lovat Dora att hon ska få manikyr om hon orkar pallra sig ut till förorten :)

Plan A är nu att lägga mig i sängen, tveksam till att jag kommer att somna eftersom jag sov till ett idag..
Ska läsa lite i min bok men den är tung som en tegelsten..det borde vara lag på att alla böcker ska vara pocket anser jag.

Sov gott alla!
Pussokram

Inga kommentarer: