fredag 6 februari 2009

Väntar

Jag tror att jag kanske dör av hunger snart..har bara käkat två bananer so far, väntar på att Fia ska komma, vi ska käka risotto med skogschampinjoner, yammie!
Det blir ev en sväng till Southside ikväll, Fia tyckte att hon behövde en rom eller whiskey och nu för tiden är det inget som finns i mitt barskåp..måste uppdatera.
Är mer vinmänniska än spritmänniska liksom, känns mer naturligt att ta ett glas vin än en kopp sprit :)
Angående Southside så har dom en bartender som är förtrollande snygg..han är trevlig också, det tror jag i alla fall, grejen är att han är skotte och det är nästintill rocket science att förstå vad karln säger..
Men vi har nåt att vila ögonen på medan Fia dricker sin rom!
Jag tror att jag håller mig till billigt rödtjut, det känns helt rätt i den miljön om man, som jag, inte vill dricka bärs.

Trevlig kväll alla!
Pussokram

1 kommentar:

Victoria A sa...

hejhej

du har fått en utmaning av mig :)
kika på min sida.

//V