tisdag 24 februari 2009

Ledig dag

Idag är jag ledig - fantastiskt skönt eftersom jag har så ont i halsen att jag skulle vilja göra mig av med hela huvudet..
Har verkligen inga andra förkylningssymptom så jag tycker det är lite konstigt att bara ha ont i halsen faktiskt..eller?
Hur som helst, dricker Coccilana trots att jag inte har nån hosta men man blir så härligt snurrig :)
Vore kanske bra om jag lät bli att röka men det går inte, jag blir så rastlös av att bara gå runt här så jag måste..
Sov till ett men har vaknat en gång i timmen ungefär så jag är fan trött fortfarande..
Det blir nog en lugn kväll.
Önskar att jag bodde på Wisteria Lane, då hade Bree kommit med soppa direkt..men här där jag bor finns ingen Bree tyvärr - ingen soppa alltså :(
Ska ringa mamma sen så får hon tycka lite synd om mig, hon är så bra på det min mamma!!
Funderar på att lägga mig i soffan en stund men det är verkligen dåliga program på tv:n..men jag kan ju alltid kolla på Frasier trots att jag sett alla säsonger femton gånger typ.
Måste tvätta mina arbetskläder så jag har nåt att ha på mig i imorgon, det verkar jobbigt så jag väntar lite.
Har alltid mest energi på kvällarna så även om jag är hemma en hel dag så får jag ingenting gjort förrän vid åtta nio på kvällen..jag vaknar då
Nu ska jag lägga mig i soffan och njuta av morfinets lugnande effekt :)
Pussokram

Inga kommentarer: