onsdag 18 februari 2009

Boring..

Hemma tidigt efter en löjligt lugn kväll på jobbet..kom igen, det är ändå onsdag ska det inte vara i alla fall lite att göra..Chefen slet sitt hår och muttrade nåt om att det inte blir lika lång semester i sommar :)
Gick vid halv tio, killarna fick stänga själva..Eftersom jag är ledig i morgon blir det nästan som att vara ledig två dagar, man fick ju (nästan) en bonuskväll nu :)
Har hällt upp ett glas rödvin (bra för hjärtat) och fixat lite med Jea & Peters bröllop..Det ringer faktiskt folk redan nu fastän bröllopet är i slutet på augusti!
Det ska bli sååå kul..ska nog boka håruppsättning (det lär ju bli extensions då eftersom jag inte har något eget hår..) och make up på Lilla spa där Jea och hennes tärnor ska fixas i ordning..ska kolla med Ellen om hon är sugen oxå.
Måste hitta nån het dress att ha på mig, man vet aldrig om det dyker upp nån pudding :)
Känner mig trött, det var tungt på träningen idag..undrar hur det ska gå imorgon när det är spinning i en hel timme..kan bli så att jag kanske trillar av cykeln..det blir mitt första entimmes pass på spinningen men enligt Henrik (som är min guru inom just detta område) så är det inte alls lika intensivt som halvtimmespassen..Tre toppar och bra med vila i mellan så det borde gå..klart det går.
Ska gå upp tio och äta havregrynsgröt(..vem har jag blivit - Gunde Svan eller!?)
Idag fick jag mina gardiner som jag beställt, ska städa och fixa lite här hemma och sätta upp dom..önskar att mamma var här så jag fick fönstren putsade men icke..det får gå ändå..
Saker jag är kass på:
-Putsa fönster
-Laga mat
-Spara pengar
-Göra "vanliga" saker (gå på museum, bowla, gå på bio osv..)
Fick naglarna fixade innan jobbet idag, fantastiskt vad dom håller bra, skulle kunna boxas med självaste Mike Tyson utan att dom gick sönder :)
(Eller annan valfri opopulär person som är lite mer tillgänglig för all del..)
Missade att spela in Greys idag, det var dåligt gjort..inte för att jag vet hur man spelar in på dvd:n men det hade jag kanske kunnat läsa mig till..måste kolla när reprisen är.
Fick även mina hudvårdsprodukter från Rosenserien idag, ska bli spännande att se om dom är så bra som dom utger sig för att vara..Köpte en ansiktskräm, en deoderant, en handkräm och ett läppbalsam som smakar jordgubb - yammi!
Har inga planer för min lediga dag i morgon, ganska skönt..tycker inte om att boka upp mig hela tiden, det kan vara soft att bara få vara..
Nu ska jag kolla lite på tv!
Godnatt mina älsklingar!

Inga kommentarer: