måndag 16 februari 2009

Ledig dag!

Grymt skönt med en ledig måndag!!
Sov ganska länge (till halv tolv) sen gick jag upp och gjorde frukost och nu sitter jag här och skrotar.
Ska bara softa idag, vid sju ska jag träffa Alex på Judith & Bertil och dricka lite vin, ska bli mysigt!
Kunde inte somna inatt, låg bara och vände och vred på mig..jag var för trött för att vara uppe men för pigg för att sova..jag måste köpa lite böcker, det är helt kass att inte ha något att läsa på kvällarna.
Ganska lugnt på jobbet igår men det var rätt skönt att slippa springa, man var ju lite mör efter lördagen..
Nu ska jag brygga lite kaffe!
Have a good day!

2 kommentarer:

Victoria A sa...

tja..
du var ute lite senare än oss i lördagsnatt :) men vi var uppe till ca 4, det var inte igår. jag körde en "fullast på festen". så man har haft lagom ångest..
nu vet jag inte om jag håller på bli sjuk också.. mår inge bra iaf.
kramkram

Jennie sa...

Men skruttan då!
All alkohol du drack borde ju att dödat alla baciller :)
Krya på dig, puss & kram!