måndag 23 februari 2009

Monday, bloody monday..

Måndagar är antagligen den sämsta dagen på hela veckan..händer sällan nåt kul och det brukar vara sjukt lugnt på jobbet..Men men - nya friska tag!
Har tränat idag, Henrik var på utbildning så det var Angelica som hade spinningen..blir lite distraherad av andra instruktörer, även om musiken är densamma så lägger dom ju upp passen på ett annat sätt..När Henrik kör så har jag ju lärt mig var alla backar ligger, när vi ska köra jumps och vet precis hur tungt jag kan cykla för att orka..Det blev lite bakvänt idag men whatever, jag svettades som en gris i alla fall.
Ann hade core och det gick utmärkt fast hon har inte lika snabba övergångar..
Fast det är ju samma där jag vet ju exakt hur övningarna är upplagda så det var bara att köra.
I morgon är det bodypump..jag har märkt att jag har en förmåga att "missa" just dom passen..antagligen för att jag tycker att spinning är femton resor roligare.
Jag vill köra fem pass den här veckan så vi får se hur det går :)
Käkade omelett med champinjoner och kycklingkassler - svingott, jag är grym på omelett faktiskt :)
Har bäddat sängen och diskat, plockat undan kläder (vanligt förekommande..) och packat om träningsväskan.
Imorgon är jag ledig och då har jag en plan som innefattar mina nya gardiner som fortfarande inte är upphängda..
På ondsdag ska jag till Täby och träffa Susanne som är livscoach/vägledare..
Var hos henne precis efter skilsmässan fast då bölade jag hela tiden, jag har en förhoppning om att vi kanske kan prata med varandra den här gången :)
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och hoppa in i duschen..ser inte fram emot att jobba just nu men det där brukar lösa sig!
Ha en underbar dag & kväll!
Pussokram

Inga kommentarer: