torsdag 19 februari 2009

ARG!

Jag blir gaaaalen!
Klockan åtta imorse började grannen borra..vi pratar inte om två hål till att sätta upp en hylla, nej mer som att dom försökte göra om sitt vardagsrum till nån jävla minigolfbana.
Finns det ingen lag som säger att man ska hålla käft fram tills att alla grannar vaknat och fått sitt morgonkaffe?
Jag som är ledig idag, tänkte vakna pigg, utvilad och glad..Nu är jag trött och förbannad, hur kul är det?!
Kunde inte somna igår, låg och vred på mig i timmar kändes det som..sömnen mellan 04-08 känns inte som kvalitetssömn direkt..
Nu har dom i alla fall slutat borra så jag kanske ska lägga mig i soffan och sova ett tag..
Dessutom var Josefin Craaford på tv i morse vilket fick mig att må ännu värre..Inget jag vill titta på när jag är nyvaken..och helst inte annars heller.
Det är lika illa som att höra systrarna Graaf sjunga när man är bakis..huu!
Nyser som en galning, hoppas jag inte håller på att bli sjuk, har varken tid eller lust med det.
Nej, jag måste vila lite nu!

1 kommentar:

Victoria A sa...

Usch din morgon började inge bra gumman!
hoppas resten av din lediga dag blir bättre.
kramkram