onsdag 18 februari 2009

Lite updates!

Vad lat jag varit med bloggandet, ber om ursäkt till alla mina fans (dvs Victoria och Johanna,hihihi)
Igår var det inte riktigt läge för att blogga eftersom jag lyckades vända på dygnet lite och somnade åtta på morgonen (det var det värt för all del, sällskapet var trevligt :)
Klockan två hade jag möte med Henrik angående att träna med honom som PT, inga beslut tagna men som det känns i dagsläget skulle jag hellre handla nya kläder och skor för 6000:- än att ge dom till honom..jag är övertygad om att det är värt varje krona med en PT men varför måste det vara så dyrt liksom?!
Fast det är klart, man kan ju blåsa 2-3000 på krogen en kväll och tycka att det är helt okej..
I måndags träffade jag Alex på Judit & Bertil, vi drack lite rödvin och snackade, vilken härlig tjej hon är..Får sån otroligt positiv energi av henne (av andra kompisar oxå men nu pratade vi ju om Alex)
Sen mötte jag upp M, vi drog hem till mig, drack cider och pratade hela natten..så länge att han inte han sova innan han skulle åka till jobbet..Där har vi oxå anledningen till att jag somnade 08 igår morse.
Man är ju inte 20 längre (tack och lov..) men enstaka gånger kan man ju busa till det och vara upp sent!
Nu ska jag käka lite,ha en fantastisk dag!!
Pussokram

Inga kommentarer: