fredag 6 februari 2009

Lazy ass!

Huu, jag är en dålig människa..
Avbokade min bodypumpklass idag för att jag är trött, vilken kass ursäkt..
Nästa vecka måste jag kamma till mig, ska träna minst fyra gånger..
Har i alla fall satt upp min fina tavla som jag fick av Vassilis igår, det blev skitbra..bättre än tomt i alla fall :)
Jag ska kyla en flaska champagne, vet inte om Fia är sugen men bättre att ha en kall som förblir oöppnad än en varm som man vill dricka, eller hur!

Nu har den nya närbutiken öppnat här mittemot, måste ner och spionera lite..
Han som hade den innan sålde mest varor med bäst föredatum när Eldkvarn brann (och det var längesen kan jag upplysa er om, 1800-talet nångång..)
Nu har dom renoverat i flera veckor och det ser fint ut!

Det snöar och jag har ingen lust att gå ut men jag måste förr eller senare eftersom jag lovat att möta Fia i stan när hon kommer..det kanske slutar.
Fia trodde att vi skulle ha nån slags vår här men nej..

Ska brygga lite kaffe och ta en cigg!
Pussokram

Inga kommentarer: