söndag 15 februari 2009

Exakt hur trött kan man vara

Vilda äventyr igår, vi lyckades på något vis knäcka en hel flaska tequila..alltså det är ju sååå gott med tequila gold och apelsin..det gamla sättet att dricka tequila på är kass, salt och citron är äckligt!
Sen fick min kollega Nikos den briljanta idén att vi skulle åka till stan..han vägrade säga vart vi skulle för han vet att om han sagt Village så hade jag vägrat, vilket sämst ställe det är..
Inte min typ av människor alls, dom som hänger där är lite finare och lite bättre (ja, typ som Djurgårdarnas mantra..) än alla andra..dom får gärna tycka det bara jag slipper titta på.
Vi tog några drinkar och drack några järn och sen våldade vi på Donken (åt en jävla massa mat alltså, vi slog ingen..)
Gick och la mig halv sju i morse, kändes lite sent..eller tidigt, hur man nu väljer att se på saken..
Mycket jobb idag, alla skulle gulla och äta souvlaki..
Hade hoppats på att några skulle hångla så pass att jag fick använda frasen "get a room" men nej..Tycker att det skulle vara kul att få säga det till nån nån gång men jag får vänta lite till på det..
Var snäll och messade min ex-man idag när det var alla hjärtans dag och allt och jag fick även själv tre stycken sms - ett från min fd svärmor (hon är underbar, gud vad jag saknar henne..) ett från mamsen (som är världens bästa mamma!) och så från lillebrorsan såklart (som är så grym och fantastisk så att klockorna stannar- i love you!!!)
Usch, jag har flera vänner som inte mår bra alls just nu och man känner sig så hjälplös..önskar att jag kunde göra mer för att dom ska må bättre men ibland får man bara finnas där, jag vet ju själv att livet kan vara oerhört brutalt och orättvist och man måste ta sig igenom det, thats it..
Min storebror har skaffat Facebook, helt otroligt trodde aldrig det skulle ske..Nu måste vi övertala Nicklas att skaffa det men han vägrar bara för att alla andra har det..det är för övrigt väldigt vanligt att vi i min familj vägrar göra saker för att alla andra gör det..vi går mot strömmen :)
Nu är jag väldigt sugen på o´boy och rostade mackor men jag är tveksam till att det kommer att ske eftersom det betyder att jag måste fixa det själv..ska överväga för - & nackdelarna och sen ta ett beslut.
Nu orkar jag hur som helst inte skriva mer just nu så ni får höra om den spännande upplösningen imorgon!
Godnatt mina kära, sweet dreams!
Puss

Inga kommentarer: