onsdag 11 februari 2009

Jeeeez!

Det råkade hända en grej..jag gick in till Jimmy på salongen här där jag bor, skulle klippa topparna tänkte jag..och vips så hade jag en Victoria Beckham frilla, hahahaha!
Det är superkort bak och lite längre fram..är skitnöjd men ovan.. 2 ½ decimeter hår borta liksom..
Jag ska färga håret nu och sen försöka styla allting på ett bra sätt, han sa att det var enkelt och jag sa att det är nog bäst det..Gillar inte att stå långa stunder framför spegeln och har inga planer på att ändra på det..
Är hur trött som helst efter träningen, det tog tid innan jag fick i mig något ätbart så det känns som om jag ska säcka ihop snart.
Ska lägga mig i soffan en stund, vet inte riktigt när Jeanette och Peter kommer men jag hinner säkert vila en stund!
Ciao

1 kommentar:

Victoria A sa...

Spännande med nya frisyren!
vill se bilder..
kram