torsdag 26 februari 2009

Nu

..mår jag riktigt bra igen!
Jag tror att det gjorde susen att jag bara var hemma och vilade igår..min comfortfood, kakorna, chipsen och glassen har nog gjort sitt oxå :)
Men nu ryker allt onyttigt igen, så fort jag kan börja träna igen får det inte finnas nåt annat än havregryn och linfrön i skafferiet!
Har fortfarande ont i halsen så jag borde nog vänta till nästa vecka med att träna igen men jag vill ju..om jag är ok imorgon går jag ner och powerwalkar på löpbandet lite, bara jättelugnt..
Längtar efter riktig mat, tur att jag ska jobba ikväll :)
Tror att det är ganska bra bokat, det blir ju alltid roligare när man får springa lite!
Dagens frukost bestod återigen av kakor (men det var dom sista..) och té med honung..
Mamma ringde och kollade hur jag mådde, jag sov fortfarande och hon lät helt förskräckt när jag svarade..jag försäkrade henne om att jag mår prima men hon trodde inte riktigt på mig..men när man är nyvaken låter man ju ännu mer miserabel..
Kom på att jag har glömt att skriva i träningsdagboken, måste logga in på SATS och se hur jag tränade förra veckan..och så glömde jag att mäta & väga mig i måndags..det går bra nu..
Tror att jag ska gå en sväng på stan innan jobbet idag, eller i Ringen kanske (gillar gallerior bättre, man slipper frysa..)
Tänkte köpa en foundation från Shiseido, den ska vara helt grym.
Och sen måste jag nog investera i en ny dagkräm, den kurkrämen från Rosenserien var ingen höjdare..Min hy är alltid kaos på vintern, inget undantag i år heller..
Jag hoppas att ni får en underbar dag, det tänker jag ha!!!
Pussokram

Inga kommentarer: