söndag 8 februari 2009

Sköna söndag

Idag har jag bara latat mig, det mest krävande jag gjort var att gå till pizzerian vilket i sig var ansträngande på sätt och vis..
Jea & Peter har varit här och fikat och jag fick ett jättefint halsband.
Ska träffa Jea på onsdag och prata lite bröllop, jag är ju toastmadame när dom äntligen gifter sig den 29:e augusti..vet inte riktigt vad det är jag ska göra men jag ska be om lite insidertips från Ellen som var toastmadame när jag & Freddan gifte oss..
Han kommer för övrigt inte ihåg att jag fyller år idag verkar det som..men å andra sidan så hörde han inte av sig förra året heller eftersom han inte hade tid och då var vi ändå gifta fortfarande.
Om jag någon gång listar ut hur män fungerar så ska jag skriva en bok i ämnet, garanterat.
Har pratat med pappsen och alla fastrarna sjöng så fint för mig..pappa och Svempa hördes oxå lite i bakgrunden :)
Längtar till påsk när jag får åka upp och träffa alla..
Sitter och letar resor till solen, jag och Fia har bestämt oss för att åka till Skiathos i mitten på juni..Fia har ju varit där förut och hon ville gärna åka tillbaka så så får det bli.
Hoppas på en semester utan dramatik för en gångs skull, det skulle ju vara väldigt avkopplande.
Imorgon ska jag träna i alla fall, har legat lite på latsidan, det blev bara två pass förra veckan..
Spinning & core står på schemat så det är bara att ge järnet.
Är bara ledig en dag den här veckan men det känns bra att jobba på lite, tänker alldeles för mycket på Fredrik, speciellt idag..det är bra att skingra tankarna lite.
Ska ta och ringa upp fröken Asperén- Karlsson och uppdatera mig lite, det var ett tag sen vi pratade.
Ha en skön kväll!
Pussokram

Inga kommentarer: