torsdag 12 februari 2009

Ännu en kväll avklarad

Kom hem tidigt ikväll, inte så ofta jag är hemma före tolv, ett på nätterna..
Åkte med Vagge hem, skönt att få åka bil..
Var skitnyfiken på vad alla på jobbet skulle säga om min nya frisyr, dom kan vara rätt råa när dom ser nåt som inte gillar (by the way - i den här bloggen skriver jag grammatiskt inkorrekt vilket jag är fullt medveten om, men vem orkar hålla på :)
Men alla tyckte det var helt grymt, skitkul..och jag är nöjd som faaan!
Jag ser tydligen yngre ut, Vasse tyckte jag såg ut som en fjortis, Nikos tyckte jag så ut som en sjuttonåring och Mihalis tyckte jag såg minst fem år yngre ut än vad jag är :)
Angående fjortis och sjuttonåring så anser jag att det är ett hån mot mig som person för vem fan vill vara tonåring igen men men..dom får hållas..dom menar väl :)
I morgon blir det bodypump klockan tolv, jag börjar jobba fem..Hinner softa lite.
Lördag är fullbokat så folk har börjat boka på imorgon istället som nån slags back up!
Så att dom inte får stryk av flickvännen eller vad det kan vara där hemma som dom måste imponera på..Så sjukt överreklamerat!!!
Sov länge idag, hade lite ont i huvudet efter vinintaget på min lilla middag igår..
Hård träning, lite mat och så vin på det..ingen bra kombo.
Försökte lura hit M igår men han skulle jobba lunch idag så jag spenderade kvällen i soffan med att titta på dåliga tv-program..kunde ju varit roligare!
Men middan var trevlig, vi spånade lite om bröllopet, vilka saker som ska göras osv..
Det var ju inte så länge sen jag gifte mig så det känns som om att allt fortfarande är inom räckhåll..Jag vet tom hur man gör när man skiljer sig, sug på den ni!
Min exman har många fina sidor men effektivitet hör inte dit..i hans takt hade vi varit skilda om två år, kanske tre..
Hur som helst - livet går vidare och det är ju inte fy skam :)
Ska ta och ringa Alexandra imorgon, har inte pratat med henne sen jag hade tjejmiddag i början på januari så jag saknar henne så!!Hon är en riktig glädjespridare..
Jag ska göra lite té och äta falu rågrut med ost & kaviar, bästa mackan ever!!!
Pussokram

Inga kommentarer: