fredag 13 februari 2009

Helt slut

Kom precis hem från gymet..det blev strömavbrott så vi fick träna i mörker men det funkade ju det med :)
Fick lite skäll av personalen för att jag äter dåligt så på tisdag har jag bokat en PT-konsultation med Henrik, han påstår att han har en plan som kan funka för mig och mina märkliga mat & sovtider. (Dom garvar åt mig när jag kommer in vid halv tolv och hojtar "godmorgon"..)
Han tycker oxå att vi ska fokusera på min rygg lite mer så att den håller så jag kanske börjar köra lite styrketräning utöver bodypumpen..
Köpte SATS kokbok..inte för att jag tänkte koka nåt men där finns många bra ideér på vad man kan äta till frukost och mellanmål..Ska ta med den till jobbet och göra en veckomatsedel så killarna i köket vet vad dom ska laga för mat till mig :)
Dom skulle säkert göra det för dom är ju underbara mina pojkar!!!
Ska bli spännande att se hur helgen blir på jobbet..det ser ut att vara bra bokat så jag hoppas att det blir lite springa!
Jag klagade på min chef Vassilis för att han inte köpt nån present till min födelsedag och vips så hade han lagt ett värstingvin på kylning som vi drack efter jobbet..Fantastiskt god chardonnay från Hatzimihalis, ekad men ändå frisk..supergod, så den slank ju ner..
Tjejerna svor lite över att jag åkte hem tidigt igår men jag smet i alla fall..får säkert bannor idag och några vassa kommentarer :)
Jag skulle göra en proteindrink innan träningen i morse så jag häller ner alla ingredienser och när jag skulle starta blendern så funkade den inte..den funkade minsann häromdan så det här var ju ett väldigt tråkigt inslag i morgonrutinen..Fick äta youghurt och en macka, inte alls vad jag var sugen på..så nu måste jag köpa en ny blender.
Har ont i huvudet igen..kanske för att det jag fått i mig efter träningen är kaffe och två cigg..
Ska slappa lite innan jobbet nu!
Ha en trevlig Fredag den 13:e alla :)
Pussokram