måndag 23 februari 2009

Snöstorm

Ursäkta, jag skulle gärna vilja veta hur det kommer sig att Stockholm är helt inbäddat i snö nu när jag har beställt vår och allt?!
Kom igen, 2 dm snö på ett dygn?
Inte ett dugg populärt hos den här tjejen kan jag säga..
Igår var det kalas, Epirus nätverk i Sverige (grekisk förening som främjar nåt som säkert är bra..) hade abonnerat Kastro i Solna där det vanligtvis är bozoukia och även likaså igår kväll..
Massa folk som vi kände, många som jag träffar sällan så det var kul.
Jag var duktig och drack bara en whiskey eftersom jag öppnade idag så jag har mått prima hela dan :)
Kom hem vid kvart över fem i morse och somnade direkt..
Det var en ok kväll på jobbet, jag och Vagge hade ingenting fram till tre sen började det rulla lite..Söndagar är alltid lite sega därför är det ju extra trevligt att jag alltid jobbar med Athena eftersom vi är bra kompisar oxå, blir ju genast roligare då..
Plan A för morgondagen är spinning klockan tolv och core halv ett..
Jag glömde att väga och mäta mig förra måndan så jag måste komma ihåg att göra det imorgon..
Fast efter helgerna känner jag mig alltid som Svullo eftersom jag käkar lite hur som helst och vad som helst..och när som helst :/
Whatever, man måste väl få leva, vem fan vill äta broccoli för jämnan?! (Inte för att jag nånsin gör det heller, men ändå..)
Alla resor till Skiathos börjar ta slut så jag och Fia måste nog lägga på ett kol om vi vill bo på ett vettigt hotell..ska även försöka hinna med att hälsa på Athena & Vassilis i deras strandhus i Preveza, jävlar va kul det skulle va!
(Jag vill be mamma & pappa om ursäkt för mitt ovårdade språk..förlåt!)
Undrar om jag hinner jobba alls i sommar, det verkar inte så :)
Nu blev jag väldigt trött så jag ska nog förflytta mig till sovrummet..
Hoppas att ni alla drömmer härliga drömmar!!!
Pussokram!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag undrar om det är bouzoukia i Solna varje lördag? Har letat febrilt men inte hittat någon info om det på nätet. Vi ska åka ner från Falun 28/3 och vill så gärna gå på bouzoukia, det var såå länge sen.... Hittade din blogg så jag chansar på att fråga dig. Min mail: raftheim@hotmail.com
Tack snälla på förhand om du vill svara!