lördag 21 februari 2009

Härlig lördag!

Nice väder vi har, solen skiner och det är så där lagom kallt.
Gick ner till affären och handlade lite frukost, fantastiskt fint och fräscha grejer..dessutom säljer dom Trocadero, jippie!!Det hittar man inte överallt!
Har käkat lite frukost, kollat lite på tv (det var ett äckligt program om överviktiga tonåringar som skulle opereras så jag bytte kanal - inget man vill glo på när man äter kanske..)
Nu tänkte jag blogga lite innan det är dax att duscha och gå till jobbet..osugen som fan men vad gör man..
Tydligen är min storebror på herrmiddag fast klockan bara är två..Dom ska basta, titta på sport, äta middag och spela poker..slår vad om att han sover klockan åtta :)
Har grym träningsvärk efter bodypumpen igår..känns skönt :)
Skulle vilja gå på spinningen imorgon men jag hinner inte eftersom jag öppnar..det får bli på måndag!
Känner bara för att vara hemma idag, ligga i soffan och äta praliner typ..
Har chattat lite med Jennie på Facebook..vi var som Piff & Puff för typ nio år sen..gjorde allt tillsammans, mestadels galna grejer förvisso men fan va kul vi hade :)
Nä, nu är det dax att röra på fläsket annars somnar jag här!
Kort och tråkigt inlägg, sorry men inspirationen ville inte infinna sig idag..
Puss på er, hoppas ni får en underbar lördag!!

Inga kommentarer: