onsdag 25 februari 2009

Varför

..är det bara skräp på tv:n när man är hemma?
Och varför går alla bra serier när jag jobbar?
Och varför har jag fortfarande inte lärt mig hur man spelar in på dvd:n?
Varför är det ingen som ger mig mat när jag är sjuk?
Åt kakor och mjölk vid tio imorse, är lite hungrig igen..
Ska nog värma min ost & skinkpaj som jag har i frysen..
Somnade i soffan och sov fram till två, är fortfarande trött..
Ska äta lite och lägga mig där igen, sover inte bra alls i sängen men soffan funkar :)
Gardinerna har åkt in i garderoben, jag orkade inte stryka dom..
Väntar tills mamma kommer hon är "The queen of ironing"..hon stryker allt utom strumpor typ..hon är rolig min mor:)
Ska nog gå till jobbet imorgon ändå, det här var ju ingen höjdare..händer ingenting här uppe på berget idag..
Undrar hur min exmake mår och hur det går med hans nya butik..
Om han lyckades bli av med den på Medis innan han fick ta över den i Täby, annars har han två nu och det kan ju vara lite tungt.
Saknar pappa jättemycket efter vårt samtal igår..önskar att jag hade körkort så jag kunde åka upp när jag ville..Han sa att det inte gör nåt att jag svär så mycket i bloggen, vilken tur :)
Nästa helg kommer Nicke hit med några polare, det ska bli kul..Jag och brorsan har alltid så vansinnigt kul ihop, han är en av dom roligaste människorna jag känner!
Nä, nu måste jag käka!
Pussokram

1 kommentar:

Victoria A sa...

Vad roligt att Niklas kommer, hälsa.
Å snart är det påsk.. då ska vi har trevligt på isen, men go mat och dryck :-)
Krya på dig!!!
kram