torsdag 19 februari 2009

Thursday night

Nu har jag städat..det var tråkigt och jobbigt trots att jag fuskade så mycket jag kunde.
Har fixat lite mer med bröllopet men det där exceldokumentet och jag spelar inte i samma liga..
Idel bråk, inget som jag sparar blir sparat så jag måste nog skriva om inbjudningslistan för hand.
En annan dag..
Gardinerna ligger kvar i soffan, tog upp dom och insåg att dom verkligen behöver strykas så jag la ner verksamheten..
Har messat med M och det var väl typ det enda roliga som hände den här dan (verkligen inte dumt alls men jag har haft en relativt trist ledig dag..)
Är ledig på tisdag nästa vecka, det kanske blir roligare då :)
Funderar på om jag får sova imorgon eller om det är fler i detta hus som behöver borra eller väsnas på nåt annat vis i ottan..
Är pigg som fan för att jag sov på dan så nu somnar jag väl aldrig ikväll.
Har druckit varm choklad och ätit pepparkakor, väldigt gott.
Blev inspirerad av M som skulle käka mackor och dricka choklad till middag..trots att han kan laga mat till skillnad från mig!
Ska se om det är nåt på tv men jag är tveksam..
Sov gott när det är dax raringar!!
Pussokram

Inga kommentarer: