fredag 20 februari 2009

Fredag!

Idag vet jag att Victoria är extra glad eftersom det är fredag..Hoppas du mår bättre gumman så att du får ditt fredagsvin :) Snart är det påsk och då ses vi!!
Har tränat bodypump idag, kände att jag la på lite för tunga vikter när vi tränade biceps och triceps så imorgon kommer det att göra ont..och utfall kommer jag aldrig lära mig att tycka om, det är så sjukt jobbigt!
Käkade youghurt med varma hallon och branflakes..gillar inte branflakes, det växer i munnen och smakar inte speciellt gott (typ gammal kartong som stått på vinden för länge..) men det var det som fanns att välja på liksom.
Undrar vad det blir för typ av drama på jobbet ikväll, på helgerna är det alltid nån som råkar i luven på en annan..öppet krig men vi blir vänner ganska snart igen.
Nån lackar för att nån annan sa nåt eller inte jobbar tillräckligt snabbt osv..ganska spännande :)
Ska boka tid hos Kajsa på SEB och skriva papper för bolånet, min hyresrätt blir ju bostadsrätt nu i mars, vilket jag är mycket nöjd med.
Kunde inte somna inatt heller, tittade på klockan fyra sista gången..när alarmet började ringa klockan tio var jag hur trött som helst men nu är jag ok efter att ha chockat kroppen med lite styrketräning.
Henrik hade kört bodycombat igår och hade oxå sjuk träningsvärk..det verkar vara ett kul pass men då ska man nog gå med en kompis och jag gillar inte att träna med kompisar, jag vill träna själv..Jag gillar ju mina kompisar men dom får inte följa med till gymet:)
Nu ska jag duscha och sticka till jobbet så jag får nån mat i mig innan jag börjar!
Ha en underbar fredagskväll!!
Pussokram

1 kommentar:

Victoria A sa...

Tack gumman, jag mår faktiskt bättre idag.. kanske för att det är fredag :-)
Eftersom jag inte fick nå pencillin mot sjukan, då skulle ju en whiskey va värt att prova, OM man nu tyckte om det. Det enda jag inte tycker om i spritväg tror jag, haha...
Men sprit som sprit, ett glas rödvin kanske rensar kroppen också ;)
hoppas din fredg på jobbet blir bra.
Längtar påsk..
kramkram