onsdag 11 februari 2009

Hemma

Nyss hemkommen från jobbet, vi hade ganska bra drag faktiskt, helt otippat med tanke på hur lite bokat det var!
Dee kom förbi med en kompis..vi kan kalla henne Miss X för jag uppfattade inte hennes namn..kan ha varit Kat eller nåt liknande men jag vet inte..
Hon är italienska, fantastisk trevlig och vacker som sig bör :)
Sen kom F förbi, snyggare än nånsin..den mannen är så sjuuukt vacker..och det är inte ofta jag kallar män vackra :)
Dessvärre så passar vi ju inte ihop på något plan förutom det vänskapliga så jag nöjer mig med att titta, vilket funkar utmärkt för mig!
Han tyckte att vi skulle fira min födelsedag..(dom som inte var med i helgen alltså)och Athena hade så jävla kul i lördags att hon vill att jag ska fylla år nästa helg igen :)
Det funkar, bara jag slipper bli 34 redan..hoppas på att 33 ska bli en bra ålder så jag vill gärna köra det racet ett tag!
Jag hade glömt bort att jag städade tidigare idag så jag blev glatt överaskad (och även en aning förvirrad ska jag erkänna) när jag kom hem och det luktar sommaräng (eller ja..AJAX i alla fall..)
i hela palatset!
Trodde för ett ögonblick att vår gamla städerska saknade mig så förtvivlat mycket att hon brutit sig in i mitt hem och städat för glatta livet bara för skojs skull, och allt detta bara för att göra mig glad :)
Men nej..
Jea messade förut, det var meningen att vi skulle äta sushi imorgon men det blivande brudparet Liess/Peterson vill ha grekmat så nu har jag våldat i alla kylar på jobbet och ska ordna med en liten buffé..
Det passar mig att slippa stå vid spisen, har aldrig riktigt kännt att vi klickar ( för övrigt ett vanligt förekommande problem i nästan alla mina relationer..)
När jag hade tjejmiddag i början på januari hade jag oxå en grekisk buffé och jag skulle steka lite ostar..det visade sig att min stekpanna är helt skev och kass, värmen var ojämn så vissa av ostarna brändes och andra var helt utan färg.. så det hela slutade med att jag fick panik, flydde fältet och lämnade allt till Caroline..Jag höll mig i bakgrunden med min cigg och ett glas vin fram tills hon var klar..
Så all heder till dig Carro :)
Nu är det dax att förflytta min vackra tonårskropp till soffregionerna, ska slötitta lite på tv tills jag blir tillräckligt trött att inta sängen!

Sweet dreams raringar!

Inga kommentarer: